Spåret är starkt

Igår blev det pizza och film och en massa mys med Emelie.
Idag har vi bara tagit det lugnt och vid 2 åkte hon hem. Det har varit underbart att ha dig här tjejen, saknat dig!

Nu sitter ja här med halsduk upp till öronen, vilket är dagens och kommande veckas nyckelplagg.
Trycker även i mig vitamindryck för att kunna bli frisk någongång. Halsen har iaf vaknat någorlunda till liv idag. Men det var lätt värt det, för jag hade en underbar fredag. Idag är jag fortfarande lite trött och sliten och om ett tag kommer Erika och vi tänkte glo på nån film, men innan det ska jag hem till mami en sväng.

Jag har kommit fram till att jag verkligen har världens bästa vänner. Och alla dom bästa var här, med mig i fredags, helt underbart! Aishiteru

 
Slänger ut lite bilder på presenterna jag fick i fredags


En underbartsnygg väska av Anna, tack!

Ett skitsnygg halsband av Emelie, tack!
Och sen en biocheck av Bea, Julia, Fia och Erika, tack!

Kommentarer
Postat av: julia

förlåt haha..

men tack för en underbar kväll som de tillslut blev iaf :) <3

2010-02-21 @ 17:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0