A sweet wednesday

Det blev inte som planerat. Gymmet sket vi i och hamnade på donken med Jonas och Daniel istället. Men nej, jag var faktiskt duktig och inte åt nåt.
Sen drog vi och solade och nu sitter jag här och funderar på att gå och steka mig en hamburgare för min mage kurrar.

Fredagen den 29 Januari gick den svenska Elle-galan av stapeln. Där folk inom modevärlden får pris för årets prestationer. Jag älskar att sitta och kolla på hur folk klädde sig på rödamattan. Vissa var verkligen hur fina som helst, medan man verkligen inte kan fatta hur andra tänkte. Kolla in bilderna här
     

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vart solar du? ;)

2010-02-10 @ 19:18:35
URL: http://kakij.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0