Sammanfattning av helgen

Tänkte, lite såhär i efterhand skriva lite om min helg och visa lite bilder för er söta läsare.
Som sagt var jag i Ljusdal fredag till söndag hos kusin med barn. Världens bästa skitungar!
Helt sjukt va fort dom växer upp, varje gång jag kommer dit har dom blivit så stora, och jag har svårt att förstå hur snabbt det verkligen går. Helt sjukt. En märklig sak dedär, att en människa kan växa från en liten cell till en stor vuxen varelse. Att när dom är små, märker man verkligen sådan stor skillnad på deras utveckling på bara 1,5 månad.
Klicka på bilden för att se den större

Fick födelsedagspresenter i efterskott, pengar av min moster och dessa fina muggar med fat av Ida. Skitfuna var dom, en liten början på flytta hemifrån paketet!


Alla hjärtansdag ♥ spenderades med 2 underbara singeltjejer vid namn Jasmina och Anna!

Det var nog den bästa alla hjärtans dag jag har haft iallafall. Vi träffades hemma hos mig, käkade pizza, var lagom härligt omogna, rullade oss ute i snön runt halv 12 på natten & till sist deep talk innan vi somande runt 1. Kvällen kändes sådär super tjejig, you know what I'm talkin about!
Inte konstigt att jag vaknade och kände mig som en bakfull tjej som just hade blivit överkörd av en ångvält.
För detta plus mycket tidiga mornar uppe i Ljusdal resulterade i en mycket trött tjej, plus en förkylning som jag dragit på mig.
Men det var helt klart värt det!
Ni 2 är grymmare än grymmast och jag älskar er!
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0