You can call me manboy

Har legat på soffan hela dagen framför 2 filmer och tyckt lite allmänt synd om mig själv. Jag hatar att vara sjuk, att ha huvudvärk så man tror att huvudet ska sprängas i luften vilken sekund som helst.
Blir hemma imorgon igen, men på torsdag ska jag banne mig vara frisk!
Har planerat inför min och E:s födelsedagsfest idag. Jag är grymt taggad!
Känner även saknaden av min dator som har varot borta alldeles för länge nu, usch, hoppas den anländer hel och fin nästa vecka.
En annan stor saknade är sommaren. Helt sjukt. Jag kollar runt på hur mycket kläder och grejer som helst och blir inspirerad och vill köpa det mesta. Jag menar, är inte dessa söta så säg? Från Ellos vår/sommar kollektion.


Nu ska jag lägga mig framför tvn åter igen och kolla på OS. Och se om det finns nåt att käka för jag har i princip inte ätit nåt på hela dagen, och läsa min Vecko Revyn jag fick av min käre fader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0