Running up that hill

För ett tag sen drog resten av la familia på släktkalas och jag blev kvar hemma. Somnade som en stock framför en film för nån timme sen och sov riktigt djupt med skumma drömmar. Känner mig inte alltför pigg, men är sjukt rastlös och vill göra nåt. Vad som helst.
Tänkte nu passa på att lägga ut lite bilder från helgen och den förra, men eftersom inte internet vill sammarbeta så får jag inte ut några bilder. Men det kommer.
Nu kom precis Erika, lite senare även Catta så ska vi kolla film och mysa!

Jag har just nu ett extremt stort behov av att shoppa och spendera pengar. Jag kollar jag runt och bara vill ha, vill ha och vill ha allt jag ser. Åh va jag vill shoppa, här ser ni exempel på några saker jag vill ha från HM!


Kommentarer
Postat av: CISSI

Har skrivit ett inlägg om tips på kavajer nu:

http://ceciliaeklund.blogg.se/2010/february/kavajer.html

2010-02-28 @ 19:50:57
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0