You scared me real good

Imorse när jag kom in efter prommenaden med hunden började jag höra ljud från övervångingen.
Fick ordentligt med panik, ensam hemma och började tänka om jag verkligen låste dörren när jag var ute.
Smög mig upp för att kolla, men ingen var där.
Nere igen så hör jag dessa ljud från övervåningen åter igen. Och nej, det är intgrannarna som väsnas, jag var 100 på att det var från övervånignen. Det lät som någon mublerade om & möbler drogs mot golvet där uppe. Fick åter igen MEGA panik.
Smög upp, kollade runt, och kände hur jag spände mig och kollade bak. Tankarna som " snart skjuter någon mig i ryggen bakirfån, shit". Ni vet, lite Wallander och Beck känsla.
Fyfan, men sen ser jag vem grundaren till dett ljud är. Uppe på taket, vid vårat takfönster står de nån kille från Gavlegårdarna och skottar av taket. Detta var inte okej då det fick mitt hjärta att hoppa över några slag och tankarna vandra iväg och jag i princip såg mig själv ligga i graven.
Nog om detta nu.

Var hem till far min en sväng där jag fyndade i hans garderob. En sliten gammal skjorta, riktigt najs.
Nej nu blir det en aning plugg sen sängen!

Kommentarer
Postat av: erika edorsson

kan du fixa min blogg lite gran? ;D

2010-02-04 @ 13:22:14
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: josse

min med! :)

och nu blir jag lite sur, varför kan inte min pappa ha några gamla skjortor som jag kan ta? hans sjortor sitter ju inte stort på mig, han är ju så liten så jag kna ju nästan ha dem. suck.

2010-02-05 @ 15:20:43
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0