Det min blick söker

Dagen i korta drag är väl luncha med Sandra och Agnes
på stan eftersom vi slutade 12.
Sen iväg till Rosmarin för ansiktsbehandling.
Massage, pelling, rengöring/portömning, ansiktsmask, ågning, you name it.
Så nu är mitt fejs lenare än en babystjärt!
Det är sån vardagslyx man faktiskt borde unna sig mer av.
Och med tanke på denna rengöring och att Anna nu åker bort till Malmö blir jag HELT "Finn-fri" i helgen. Dock inte helt positivt, men det var hennes egen kommentar så då är det okej.

Dagens
Diss
Detta kvinnliga fenomen mens och dess biverkningar. Tänk om vi kunde slippa dessa, så mycket lättare det vore då. Eller åtminstone att vi visste att killarna fick dras med något liknande bekymmer. Men icke, dom ska slippa.
Jag är på dåligt humör och trött på detta nu. Usch.

Hiss
Vakna med The voice varje vardagsmorgon på kanal 5 mellan 06.00-09.00.
Paul Haukka, Jakob Öqvist & Josefin Crafoord gör mina mornar.

Vaknas jul Rap-attack musikvideo

Kommentarer
Postat av: erika edorsson

eller hur! killar har det så lätt :o <3

2010-02-06 @ 13:09:38
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0