Valentine's day

Nyss hemkommen efter tågresan. Nu ska jag packa upp innehållet i väskan och invänta brudarna.
Vi 3 singlar ska då inte sitta ensamma på alla hjärtansdag inte, så jag ska spendera natten med Anna och Jasmina. Det blir middag och övernattning at my place.
Jag kommer vara i princip död imorgon, efter den kommande natten och denna helg som har bestått av tidiga mornar. Men som sagt, man lever bara en gång.
Nu ska jag ah en underbar kväll med dessa 2 brudar, bilder från helgen kommer annan dag eftersom jag inte har kamera sladden här.
Ha en bra alla hjärtansdag gott folk!

Kommentarer
Postat av: josse

särskrivning

2010-02-15 @ 18:30:02
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0