2010

2010 har anlänt med en rasande fart via en nyårsafton igår! Den blev trots allt lagom bra igår, trots mina tvivlingar med tanke på mitt ben och hur jag kämpade mig fram på kryckor. Men det var sällskapet som gjorde allt, och partyglädjen - det är ju trots allt bara nyår en gång per år.
Käkade hemma hos Bea med folk, god hemmalagadpizza med efterrätt.
Drog sen in till en fest uppe på söder, där vi stannade till strax innan 12 slaget då vi drog ner till södertorget och firade in det nya året!
Och en lösning hittade vi på mitt kryckproblem - jag blev skjutsad i en kundvagn. Inte en vacker syn.

Tagga ett nytt år, nya tag, nya berkymmer, nya minnen att skapa. Detta år ska bli ett bra år!

Efterfest hemma hos Micke, även detta på Söder, med honom, Catta, Josse, Elin, Julia, Bea, Jimmy, Andrea och Ida.
Kvällens, utan tvekan mest överandända mening är: " Fatta man ju "
Där vi stannade tills 20 över 2 bussen som vi drog hem med. Nattligt sällskap fick jag även i form av en Julia.

Första dagen på detta år, 2010, 2010.., 2010?, kommer nog ta ett tag innan man vänjer sig att skriva det.
Det gågna året har varit toppen. Det har förändrat mig som människa, totalt.
 Minnen har skapats, oförglömliga, och andra man bara vill glömma, problem har skapats och lösts, problem har kommit och stannat.
Människor har kommit och gått, men de flesta har trots allt bestått. Det finns saker som har varit helt underbara, jag har insett vilka det är som jag behöver för att klara av vardagen.
Stora förändringar har skett, vi har glidit isär, vi har hittat varandra. Det är med en liten vemodighet jag lämnar det gågna året bakom mig. Men välkomnar det nya som ska bli GREAT.


Kommentarer
Postat av: Julia

POLARBRÖD hahahha!

så himla risigt med kundvagnen linnea, och trappen!

ja tackar gud att ja lever , puss snygging

2010-01-01 @ 22:11:43
Postat av: sofia

2009, året då jag träffade världens underbaraste människa!

2010-01-03 @ 20:09:17
Postat av: Bea

fatta man ju :D

2010-01-08 @ 14:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0