Back on track

Monday, årets första skoldag. Känns sisådär, längre lov hade inte direkt skadat.
Gick och la mig hyfsat tidigt igår, men vaknade 01.26 av en mardröm och somnade inte om igen förrän 04.20. Suck. Då blir det att man ligger och kollar på klockan och känner sig stressad över att somna, och då lyckas man verkligen inte göra det. En aning trött idag, men hoppas på att vi kör på det gamla schemat, vilket innebär en sluttid på 13.20, och jag kan åka hem och ta en powernap.
Nu ska jag trycka i mig lite ipren, så ja klarar mig genom skoldagen utan mina kryckor. They won't be missed.

Kommentarer
Postat av: catta

tog nyss en powernap ;)

2010-01-11 @ 17:13:51
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0