A drop in the ocean

Som de allra flesta svenskar såhär i vintertider drömmer även jag mig bort till en varmare plats. Att få ligga på en strand, med solens strålar som värmer kroppen och känna doften. Den doften, utomlandsdoften, det är något underbart med den.
Julia och jag gjorde något åt våran längtan idag, tog en billigare variant och gick till solariet.
Hoppas på att man är aningen brunare iallafall.

Årets första skoldag är också genomförd. Aningen tungt, men rätt lugnt ändå. 2 nya klasskamrater ska vi få, varav en var där idag. Ska bli rätt så spännande faktiskt.
Slutade som sagt rätt tidigt idag och tog en efterlängtad powernap när jag kom hem, så funderar nu på att krypa ner och kolla på en film. Ge gärna något tips på någon bra?

Blev ressjuk och längtar efter värme, så slänger upp lite bilder från Bulgarien 30/5-6/6-08 med familjen.


Klicka på bilden för att se den större


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0