Break the ice


                                                Jag och Erika today.

                          
                               En otroligt smickrande bild på Jasmina i skolan


Vad är det här? Jag har fått starka funderingar över om det är påväg att bli någon ny istid, eller nåt liknande iallafall.
Och jag kan nu konstatera att jag verkligen inte är någon vinter människa. När det är sommar, sol och värme, då mår jag som bäst.
Benet är verkligen på bättringsvägen, vilket känns otroligt skönt, efter 2 veckor med kryckor. Och jag slipper halta och se ut som en enbent
Efter skolan drog jag mig hem till (min väninna) Erika. Fick med mig några skivor med DHW. Wonderful. Så jag har att göra ikväll. Får passa på så länge man inte har något att plugga eftersom skolarbetena inte riktigt har kommit igång än.


   

Lila tröja - Hm
Lackleggings - Gina Tricot
Nitarmband - Kappahl
Halsduk - Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: erika fnizz edorsson

vi e så sexiiih! HiHiHi xD <3<33<3 fnizz!!!

2010-01-12 @ 22:24:00
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: Jasmina Aziz

HAHHAHAHAHHA :D

2010-01-13 @ 13:53:26
URL: http://jasminaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0