Let's play a lovegame, play a lovegame

           

Tröja - Monki
halsduk - Gina
Lackleggings - Gina
Mössa - Cubus

Nu är det inte kul längre, vädergudarna är inte att leka med. Om ni läser detta: Skit i kylan och ge oss värme. Amen.

Tack och lov, nu är det snart över, naturkunsapen alltså. Sista veckan vi har det och sen är A kursen över och vi behöver inte vinka hej till det förrän i 3:an igen. Betygssnack och sånt idag. Och för er anteckningssugna blev jag nöjd.
När jag kom hem tog en prommenad med hunden i kylan och passade på att knäppa lite kort som ni ser i inlägget innan.
Men fingrarna i princip förfryser och jag är rädd att dom ska gå av när som helst.
Såhär i början av skolan har vi fortfarande inte inget plugg, och det tackar vi för. Så ikväll tror jag ja ska roa mig med lite desperate housewifes. Great.

Kommentarer
Postat av: CATTA LUNDGREN

snygglinnea! ;)

2010-01-14 @ 12:49:16
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0