Prima donna

 

Svarta jeans - Zara
Kofta - Lager 157
Svart tröja - Vila
Hlasband - Kappahl
Armband - Vila & Gina





Så ovärd skoldag. Känns meningslöst att man ens tog sig ansträgningen att gå tid.
Tandläkarbesök var det första på dagens schema, 07.15 befann jag mig i stolen.
Frukost och göra sig iordningdär eftersom jag inte orkade ställa klockan så pass tidigt att jag skulle ha hunnit fixa det hemma på morgonen.
Svenska lektionen kom jag då sent till och slapp göra något. Naturkunskapen slapp jag eftersom det är slut nu, sen spanska, varav var den enda lektionen jag var närvarande vid för dagen, eftersom jag även slapp idrotten på eftermiddan p.g.a benet.

Slutade då 12 och mötte upp Julia nere på stan. Kom hem med kassar. Döm mig inte förrän ni läst vidare, med tanke på tidigare löfte på att inte köpa något klädesplagg innan april (Känns nu otroligt långt bort).
Hade hela 400kr i presentkort på Blå. Där jag idag införskaffade mig ett par gråa jeans och en stor stickad tröja.

Tröja 700:- 350:- (Herr)
Byxor, Cheep monday, 400:- 200:-


 


Kommentarer
Postat av: ika pika edorsson

äsh.. kläder är lycka!

2010-01-14 @ 21:24:19
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: Julia

kommer aldrig mer våga gå till blå efter denna dag (; men de är smällar man får ta antar ja hehe

loveyouuuuuuu

2010-01-15 @ 00:03:38
Postat av: sofia

blev det cheepisar ändå? :D:D

2010-01-16 @ 11:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0