I wanna be like the sunshine

Staden idag igen - Men jag höll i plånkan hårt.
Först åkte vi och köpte kamera till mig, som jag inte kommer få öppna förrän den 18 då ja fyller år. Surt.
Det blev en Sony dsc-w215
Fick även mamma att köpa en rutig skjorta från Bik Bok till mig i födelsedagspresent. Jag kommer då bli överraskad.

Slog mig ner på Java i 2 ½ timme med underbara Linnea Axelsson idag och fika. Hur mys som helst. 
Erika kikade förbi en sväng nu på kvällen å vi har myst å babblat. Med enkel matte kan man lätt räkna ut att om man adderar dessa 2, blir resultatet en toppen dag.

Jag bjuder på lite underbart vackra bilder på mig och Erika från kvällen. Så sjukt värdefull tjej.




Klicka på bilden för att se den större

Kommentarer
Postat av: erika edorsson

du är bäst linnea lundin johansson! :) <3<3

jag kanske snor bilden lite småfint sådär (a)

2010-01-07 @ 21:48:40
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja, fikastunden var verkligen supermysig (och lång)! :D<3

2010-01-08 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0