I'm so sick and tired of being sick and tired


Har man världens bästa vänner så har man!
Både Sofia och Josse var förbi idag för att muntra upp mig, dock i olika omgångar.
Mycket trevligt, och på andra tankar fick ni mig, tack.
Gav det ett försök att ställa allt tillrätta idag, med ett inge vidare resultat.
Give it another shot tomorrow, så ingen skola då heller. Jag vet att vissa av er inte förstår, men så får det vara.
Nu tänker jag krypa ner och somna till en film, men vilken, det vet jag inte än.


Kommentarer
Postat av: sofia

allt kommer bli bra igen ska du se<3

2010-01-28 @ 13:52:42
Postat av: catta

nice bilder ju :D

finns här <3

2010-01-28 @ 16:46:33
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0