Is it true, Is it over?

Drog spontant hem till Sofia igår natt och kollade på J-VM mtachen klockan halv 3.
Lyckades hålla oss vakna, really impressed.
Du är guld värd

Idag drog jag mig inåt valbo och spanade in en kamera som jag kommer få i fördelsedagspresent.
Så nu står jag och tvekar mellan 2 olika. Åh jag som har sådan beslutsångest om allt, de kommer ju inte gå.
Sen mötte ja upp Julia inne på köpis och för första gången fick jag traska runt bland reavarorna. Lovely.  Känns som om ja inte har varit ute bland allmänheten sen benet mitt dog. Var riktigt härlig.
Fynd gjorde jag också, blev 2 tröjor, ett par trosor och smink.

nu tänker jag krypa ner under en varm filt och kolla desperate.


Trosa Gina Tricot   59:- 29,50:-                           Linne Wear It   349:- 174-50:-


  T-shirt Wear It   349:- 174,50:-



Kommentarer
Postat av: sofia

de va mys! <3

2010-01-05 @ 11:54:20
Postat av: CATTA LUNDGREEEEEEEEEEN

nice kläder!:D<3 du har min rosa klänning va? :o

2010-01-05 @ 22:36:26
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0