My life would suck without you




Som sagt, Köpis med underbaraste Julia Andersson idag. Kollade runt och catchade upp sen sist. Lovely.
Och jag har hittat en ny kärlek - RINGAR!
Åh det är underbart, tycker det är hur snyggt som helst att dekorera fingrarna med det. Fyndade i 2 st idag på Gina för 19 :- styck. Great. Så nu har jag 3 vackra ting som pryder mina händer.
Vi köpte även en varsin burk med ananas. Det är kanske hur gott som helst, när man väl börjat kan man inte sluta äta.
Så ikväll blir det Johan Falk på tv, med ananas och glass. Yummie.

Nu på kvällen blev det en prommenad ute i kylan med Josse och Sofia. Riktigt skönt. Men kanske inte det bästa för mina nageltrång som jag dragit på mig. Lyckat kan jag känna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0