NYÅRSLÖFTEN

Kom och tänka på det, kanske dags att avge sina nyårslöfen?

1
BLI NYTTIGARE
Jo, förmodligen är jag inte den enda som kör på detta löfte, men jag ska verkligen försöka. Främst nu, efter jul och allt känner man pressen ännu mer, tror jag ska svälla upp snart och måste rulla fram eller nåt. Nej nu ska jag ta tag i det här och hålla det, nyttigare ska jag bli. Försöka äta mindre godsaker och kompletera det med mer frukt, frukt, frukt. Det är ju faktiskt ganska gott egentligen.

2
TRÄNA MER
Lika här, även det här är jag nog inte ensam om. Jag började bra och fick igång springningen i höstas, men sen kom snön och kylan och lusten försvann. Men jag ska banne mig börja träna mer. Första steget är övertalningsprocessen om ett gymkort av päronen.

3
INSIDE OF MYSELF
Göra allt för att jag själv ska må så bra som möjligt, fortsätta det som påbörjades förra året, utvecklas personligen, förändras. Less talkning, more doing. Att våga säga mer vad jag tycker, istället för att bara snacka med andra om det. Skitsnack, tolka det hur ni vill. Men trots allt tror jag de flesta tjejer gör det. DAGLIGEN. Mer eller mindre. Ofc inte total sluta, men kanske mer försöka förklara för människan personligen. Men självklart ska vissa tankar stanna i ditt huvud, det behöver inte personen i fråga få höra. Att ta vara på livet mer och leva det till fullo, och uppskatta det jag har, de jag har runt omkring mig. För jag har det egentligen ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0