Ögonlocken faller sakta ihop

Känner redan glädjen över att jag har sovmorgon imorgon till 10.40 och hur tröttheten börjar komma.
Och då ska jag ge josse en väska innehållande 6 uppsättningar av mina favorit kläder, som hon behåller till lördag.
Det gäller nu att planera vad jag ska ha på mig resterande dagar av denna vecka, hmm tricky. 
So I'm gonna pack my belongings (Jag känner hur Tyra rösten dyker upp).
Nej nu ska jag trycka i mig lite käk och fundera över vilka kläder jag ska lämna bort, sen tänker jag krypa ner och kika lite desperate.
 
Anna, Jasmina och jag i skolan för någon dag sen


Kommentarer
Postat av: Catta

hemskt ruuuuuuuuuuuuligt kommer det att bli ;)

2010-01-19 @ 21:23:32
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0