So hold my hand and never let me go

Drog mig in mot staden idag med Sofia.
Inhandlade mig lite underkläder och nu ska jag ska försöka att inte handla något mer klädesplagg förrän i april, då jag ska till Stockholm. Okej jag skrev försöka, notera det.
Att se pengarna växa på kontot är inte helt fel och egentligen har jag kläder så jag klarar mig. Men april känns oerhört långt borta och snart ramlar vårkläderna in i butikerna, okej, vi säger såhär. Max 1 klädesplagg per månad i sin höjd, fram till april. Men jag ska försöka att inte handla ett enda.

Och en stor DISS till x-trafiks bussar som aldrig är i tid och man få stå och frysa benen av sig i väntan. Denna gång riktas det mot 1:an som aldrig kom överhuvudtaget.

Och vi fortsätter på tjockis temat, då jag och S nu ska kolla på film och riktigt gotta oss i godis. Nej fy, på måndag när jullovet är över startar operation beach -10

Kommentarer
Postat av: sofia

erik grönwall , lalalallaa :D

gemenskapen wildchild lix :D

hihi , älskar dig! <3

2010-01-10 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0