Sweet seventeen

17 hela år har man hunnit blivit. Känns så STORT. 15, 16, ja visst ja har blivit ett år äldre, men inte så stor ändå. Men SJUTTON känns så himla avlägset. 17, 17, 17...? Hur många gåner jag än skriver eller säger det, rímmar det lixom inte rätt i min mun. Men det kommer kännas ganska skönt att få säga " Hej jag är 17". Tufft.
Jag har haft en toppen dag iallafall med kanon presenter.
Familjen väckte mig och firade mig imorse, fick bl.a. en kamera, 2 tröjor, pengar, smink, underkläder, en tavla/ram & strumpbyxor.
Nu på eftermiddgen var Josse, Erika, Sofia och Catta här och tryckte i sig lite tårta. Mycket trevligt måste jag säga.
Pappa, farmor och farfar dök även upp nu på kvällen, där jag fick pengar.
Och prova kameran ska jag göra så fort jag köpt ett minneskort ( kanon att det inte fanns med något sånt kan jag känna).

Det känns rätt bra faktiskt, men när jag tänker på fördelsedagar tänker jag på dom så dom var när jag var liten. Därför brukar itne känslan vara där, det känns inte riktigt som om man fyller år. Men idag, har faktiskt den känslan visat sig en liten aning.

Nej 17 känns riktigt bra, så stort. Och detta år ska jag leva livet, ta lite risker, och ha det alldeles underbart hade jag tänkt.

Lite bilder från dagen

Jag och bror

Tårtan

Tjejerna på fika


Farmor och farfar och pappa på fika


Tjejerna på fika                 Josse & Sofia             Catta & Erika

Presenter: Kamera       En av tröjorna          Tavla/ramar

                  

 

Skjortan, en av dagens presenter, Bik Bok
Lackleggings, Gina
Halsband Kappahl


Kommentarer
Postat av: erika edorsson

ja grattis 1000 ggr om! :D <3<3

2010-01-19 @ 17:31:55
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: sofia

grättttis! :D<3

2010-01-19 @ 18:40:41
Postat av: cuttta

ja grattis igen linnea din gullunge! :D<33

2010-01-19 @ 19:16:04
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0