The first of january

Degig är vad dagen har varit.
Julia och jag vaknade väl runt 1, men klev inte upp ur sängen för ett bra tag senare.
Kollade film och allmänt degade. Josefine kom förbi en sväng och sparkade liv i våra ben och vi traskade till Konsum och köpte Pizza. sjukt gott, men sjukt tjockt.
Så mycket mer händelse har det inte varit, men det är   u n d e r b a r t   att bara slappa ibland.

Slänger in några bilder, blev inte så många, och resten är inte tillåtna att läggas ut.


Ida och Catta

Julia och Bea

dagens måltid med Julia och Josse

Kommentarer
Postat av: JosefineMoberg

godaste pizzan jag har ätit på länge!:)

2010-01-01 @ 21:41:52
Postat av: catta

hahah bilden x) haha hemskt snygg, och hemskt trevlig kväll :D<3

2010-01-01 @ 22:14:51
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/
Postat av: Julia

ahhah kolla mitt örhänge hänger ju i håret på bilden på mig och bea (;

2010-01-01 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0