Viva la vida

Hemma igen efter en helt underbar dag med världens bästa vänner!

Dom kom och hämtade mig 12.15 imorse och jag var helt ovetande om vart jag skulle.
Anlände till tågstationen och satte oss på tåget upp mot Söderhamn - Hudik. Ja kan då lova att tankarna snurrade på som tusan inne i skallen.
Vi hoppar av tåget i Hudik, traskar ner mot stan och kollar runt lite där. Gjorde även ett fynd på en helt underbart söt liten kjol ( Jag vet, inge med shopping, men 49:-, går det då att motstå? Svar: Nej.
Ungefär en timme senare, hoppar vi på en buss, och jag vet fortfarande inte vart vi ska. 
Slutdestinationen var Forsa.
Där kan man snacka om att jag var rejält förvirrad. Här står jag, med en väska med 5 uppsättningar kläder och mina vänner har tagit med mig på en överraskning, och vart hamnar jag - Jo Forsa?.
För er som inte inser innebörde med det så är det en ytterst liten såkallad byhåla ca en mil utanför Hudik, som har max Ica på sin höjd.
Men det visade sig bli riktigt bra, vi möter upp en tjej vid namn Jennifer som ska fota oss. Yes, vi blev fotade i en studio! Kanske hur grymt som helst!
Tog sedan bussesn tillbaka till Hudik igen, där det blev käk på en pizzeria, en hel mys dag!
Här får ni se en av bilderna, fler kommer vid en uppdatering imorgon!

Foto: Jennifer Meidell. Hennes blogg hittar ni här!

Tack världens bästa, underbaraste vänner, ni är guld värda, vet ni det?
Och tack tusen gånger om för presenten, en kanon dag. Bättre än bäst.
Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: sofia

tihihi, bäst va de ! :D

jag älskar er! <3

2010-01-24 @ 00:11:06
Postat av: erika edorsson

kanoooon dag :D <3

2010-01-24 @ 13:04:52
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: catta

nice dag! <3

2010-01-24 @ 16:24:48
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0