We can work it out, Just try to get along



Jag älskar nagellack. Nagellack i alla dess färger! En sådan liten sak som kan piffa upp så mycket. Tänk er en ganska neutral outfit som man piffar upp med lite färgdetaljer, därav nagellacket kan vara pricken över i:et.
Eller matcha med de andra färgerna du har på dig, eller köra det som en kontrast. Man kan exprimentera runt hur mycket som helst.
För dagen kör jag på ett blått från Depend.

Gårdagens känsla var mer arg och förbannad, nu känner jag mer besvikelse. Kör på att dunka musik högt för mig själv och är sjukt sugen på en semla!
Tror jag knäpper på en film i väntan på att pappa ska komma hem, då jag ska kila över dit.

Kommentarer
Postat av: julia

lycka till gumman :)

2010-01-28 @ 13:48:29
Postat av: jossiii

åååh, fy satan vad gott med en semla! :D:D

2010-01-28 @ 13:51:24
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0