"You are the Dancing Queen, young and sweet, only seventeen!"

Jag har absolut världens bästa vänner! Ni anar inte hur glad jag blev, och hur mycket det betyder. Jag älskar mer än ni kan ana!

Iaf så blev jag total lurad, inte ville Josse ha hjälp med sin blogg inte.
När jag står som bäst i köket för att göra ordning min frukost kommer det 4 störda, men underbara skönsjungande tjejer med en tårta i handen vid namnen Josse, Catta, Sofia & Erika. 
Snacka om att bli förvånad. Så min frukost blev tårtkalas med 4 av jordens bästa tjejer. Kanon.
Girltalk och mys med dessa. Några presenter fick jag oxå, en skiva med bilder och videos av oss. Den kan jag lova att jag kommer spara och vårda med kärlek, underbart.
Sen fick jag en dödsannons av 3 ägg, deras gravplatser och en kontaktannons från en av dessa ägg vid namnet Jörgen. Jag må ha underbara kompisar, men har sagt att dom är normala?
Tårtan var smaskens och jag sitter här nu för mig själv och ler. Att jag kunde ha en sån tur att få sådana vänner. Ni gav mig tårar i ögonen idag, ni är simply the best!

Sen vet jag ju att ni har nå fufflens för er och jag längtar som tusan till lördag, men damn va nyfiken jag är.

Tårtan                                    Presenter                 Tårtan

Skivan                                       Erika                    Josse

Äggkartong/           Jörgens         Sten, Jörgen och Arjas

gravplatser          kontaktannons    dödsannonser



Kommentarer
Postat av: CATTA

haha det var kul :D mohaha! du är bäst linnea! <3<3

2010-01-17 @ 18:13:21
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/
Postat av: ERIKAEDORSSON

hihihhi :D<3 <3 <3 <3

2010-01-17 @ 18:46:56
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: sofia

hihi, vi är ganska så coola :D

och tårtan är också riktigt cool :D<3

2010-01-19 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0