En lugn kväll

                 gif maker
Stan med Josse en sväng efter skolan för att köpa skor. Och snacka om beslutsångest, det är inte kul.
Gick efter magkänslan och valde sko nummer 1 och emot vad alla andra tyckte och nu står dessa godingar här bredvid mig. Vet fortfarande inte om ja har valt rätt... eller ja, jo det har jag.
Drog sen till Fjärran och ett jumpapass med Erika. Riktigt skönt att få röra lite på sig igen!
Kvällen kommer inte spenderas på något speciellt sätt, blir bara hemma för en gång skull eftersom jag ska upp och jobba imorgon.

Håller på att fixa en ny, lite vårigare design på bloggen, får se när den blir klar, det visar sig.
Men gud, jag är sjukt rastlös och har spenderat kvällen hemma med familjen ikväll. Bestämde mig för det eftersom jag ska upp och jobba imorgonbitti.
Bara en liten inflikning; Betsy var hos vetrinärn idag och allt var bra, tack gode gud för det.

Kommentarer
Postat av: julia

men du köpte dom som ja sa va? :D

å gud så bra med betsy då :)

2010-03-13 @ 09:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0