Hold on

Klev upp för att gå till skolan, men kunde inte förmå mig att lämna min bebisplutt.
Vill bara ta i henne, känna henne, vara nära henne och hoppas mina böner blir hörda.
Åker in strax efter 12 istället.
Har suttit framför denna blogg länge, stirrat på skrivfältet, skrivit nåt, suddat och stirrat på skärmen.
Vill skriva nåt, men allt känns tomt, blankt, nada.
Det som kommer upp är lixom redan skrivet, det vet ni redan, vill bara fokusera på Betsy.
Bloggen kommer nu i skymundan, kanske skriver av mina känslor, kanske inte.
Nu ska jag krypa ner bredvid henne och bara njuta.


Kommentarer
Postat av: erika edorsson

<3<3<3<3<3

2010-03-18 @ 21:06:47
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0