Jag försöker att strida mot känslan

Jag hade inspiration, det fanns planer på vad jag skulle skriva om, tänkte lägga ut bilder. Göra detta inlägg intressant.
Var med Betsy hos vetrinärn idag och därmed försvann all inspiration till bloggen. Ni får läsa, ni får tycka det är tråkigt, jag väntar på bättre tider.
Borde plugga, orkar inte, måste till skolan imorgon, vill inte. Nu ska jag låta tårarna fortsätta rinna och fortsätta hoppas och be, för de är allt jag kan just nu och klockan 21.00 planerar jag att kolla på Greys Anatomy liggandes bredvid min bebisplutt i ett försök att fly från verkligheten. Positivt tänkande, positivt tänkande. Hon ska klara det här, hon måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0