Min bebisplutt

Tårar som rann, en hund i smärta, tanken på att skulden skulle vara min, då fanns där ingen ork till skola.
Betsy, min hund, halkade igår och skadade benet rejält. Som en orolig matte har jag hållit henne sällskap hela dagen.
Knäppte på en film - 2012 - som jag trodde skulle vara bättre än den var, och nu ska jag ta tag i mitt plugg och röja upp på rummet, vilket ser ut ungefär som om en atombomb just skulle ha sprängts i.
20 i 5 sätter jag mig på bussen i sällskap av Julia för att åka in till Köpis en sväng. Ena halvan av mig är shopping sugen, den andra tänker tvärtom. Undra vilken som vinner?

Kommentarer
Postat av: josse

TÄNK EFTER NU LINNEA! VAR FÖRNUFTIG!

2010-03-15 @ 16:21:10
URL: http://jhjelte.blogg.se/
Postat av: julia

det kmr säkert bli bra med betsy tror ja :) å de är aldrig någons fel tösen.

<3

2010-03-15 @ 19:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0