Miss you my baby

Tillbaka till skolan, fick bita ihop ett antal gånger, men det var skönt att vara tillbaka och låta tankarna spinna runt på annat ett tag.
Lunchade på Verona med Anna, Sandra och Agnes - känner hur gymkortet skriker efter att få användas igen!
Sen vidare ner på stan med Julia och Anna för att fixa present till Fia och kolla runt på lite annat.
Införskaffade mig en söt liten jeansjacka från Myrorna för ynka 75:-
En sväng till solariet med J, och nu tänker jag spendera resten av min kväll med plugg, eftersom jag inte gjorde ett dugg under min vecka hemma. Suck, samhällskunskapens paybacktime.

Kommentarer
Postat av: josse

asså din jävel! hur i helvete kan du lyckas hitta allt snyggt så billigt hela tiden!!??

2010-03-27 @ 13:27:47
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0