Same, same, but different

"Nätfönstershoppar" och får världens panikkänsla. Jag vill shoppa, vill förändra mig.
Vill klippa mig, färga håret, köpa nytt smink och en helt ny garderob.
Har skrivit upp en lista på allt jag behöver köpa för att överleva denna slaskiga vår, it's all neccesary.

Nu tillbaka till mitt stora dilemma - mitt hår! Det är vår, en förändring snarast - ja tack!
Funderar så starkt på att kapa av mitt långa hårsvall. Jag trivs i det, men så har jag alltid sett ut och är sjukt sugen på en förändring! Klippa av en bra bit och tunna ur det som tusan nertill, hur låter de?
Sugen på brunt, bara de inte hade varit så svårt att få tillbaka den blonda färgen...
Men okej jag kanske kör på ljusbruna slingor då? som ett mellanting.
Kanske jag tar mod till mig under påsklovet? If I turn brave.

Min överlevnadslista

Nu ska jag fortsätta kolla "Anna Anka söker assistent" och få bli lite irriterad. En liten notis bara, en av de sökande sa tidigare i programmet " Anna verkar trevlig och lättsam".
Eh, hallå killen? vilken planet bor du på?


Kommentarer
Postat av: jossssse

kötta på med ny frilla bara! :D

2010-03-31 @ 21:52:32
URL: http://jhjelte.blogg.se/
Postat av: Julia

haha överlevnadslista va söt du är då :D

å klippklippklipp :D men inte färga :D

då kmr ja börja grina haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0