Take care of what you have

Klickade just hem dessa godbitar från Hm:s hemsida. Änuu mer längtan efter sommaren och tillfällen att få bära dom.

Idag är en dag jag bara tar det lugnt och tar hand om mig själv. Passar på när man är ensam hemma.
Har tagit en varm, härlig dusch, målat naglarna, peelat kroppen, noppat ögonbrynen och bara chillat. Nu ska jag kleta på en ansiktsmask och krypa upp i soffan framför tvn och Life of Ryan. Lovely.
Senare blir det en lång härlig promenad med Erika.
Det här är precis vad jag behöver ibland. Sånna här dagar, då jag bara tar det lugnt och tar hand om mig själv. Otroligt nyttigt.


Kommentarer
Postat av: josse

och dom där solisarna också! JAG BLIR TOKIG PÅ DIG KVINNA!

2010-03-03 @ 19:17:30
URL: http://jhjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0