There's no halo 'round my head

En ihållande huvudvärk som vägrade ge sig under dagen, men en brun Anna som kom tillbaka gjorde dagen bättre. Kom just på mitt löfte, att jag skulle slå henne om hon kom hem brun från Thailand, passa dig imorgon, för jag är stark!
I övrigt har jag inget speciellt intressant att berätta, kom nyss hem från träning och tänker spendera 40 min med mitt fejs nertryckt i plugg.
Desperate Housewifes och vofflor står på schemat klockan 21.00

Bredvid mig ligger nu min skadade lilla plutte hund. Halkade i söndags och skadade bakbenet rejält. Och inte är hon dum, utnyttjar situationen tillfullo. Kan inte gå och blir skjussad i sin säng, så fort vi lämnar rummet gnäller hon efter sällskap, hon gnäller efter vatten, efter att få bli utburen och bli rastad, att bara ha sällskap, konstant. Tror hon tycker en aning synd om sig själv.Men med all rätt, för jag tycker också synd om na.

Kommentarer
Postat av: julia

jävlar va snyggt det blev nudå! :D

2010-03-16 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0