Tuesday night

Notera mitt nyinköpta söta vår-feeling nagellack på bilden, från HM.

Kan ni gissa vad jag drack efter dagens tränig? *Trummvirvel* SMOOTHIE! Nå så djävulskt gott.
Å hör och häpna, snart är bokuppgiften från helvetet avklarad. Och sen tänker jag unna mig lite VeckoRevyn läsning eftersom det inte är någon desperate ikväll. Bitter lycka.

Kan förövrigt tipsa om en lite småkul tävling på Nelly.com där man får designa en bikini och dom sedan drar en vinnare, vars bikini kommer börja säljas. Alla som designar får dessutom 50 kr i presentkort hos Nelly. Tävlingen hittar ni --> här




Kommentarer
Postat av: erika edorsson

GYM IMORN VID TVÅ VA? :D

kan inte svara på min mobil för har inge pengar...

men jag åker hem med mamma 20 över 12.. sen åker jag in igen. puss

2010-03-31 @ 20:41:50
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0