Tjejen gjord av guld

Erika Edorsson

Lilla Doris blir storis och fyller hela 17 år idag.
Du är en avd e absolut bästa människorna jag har i mitt liv, och det är jag evigt tacksam för. Du finns där, du stöttar, du glädjer, du är underbar, du är du.
Dig har jag skapat minnen med som jag aldrig vill glömma, dig ska jag skapa fler med.
Tack för att du finns och att du är du. Du betyder mer än du kan ana.
Grattis! Jag älskar dig.

Drar mig nu hem till denna tös för att fira na och käka lite tårta!

Kommentarer
Postat av: erika edorsson

TACK ÄLSKADE LINNEA! <3<3<3

jag är så glad att jag har dig i mitt liv.

Vi har så många bra minnen och tänk så bra

minnen vi ska skapa i sommar och tunisien!

puss älskar dig:*

2010-03-07 @ 21:01:11
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0