I pray that you would stay

Hemkommen från sofia för ett tag sen och frusen som attan.
får se om de blir en dusch sen, men nu är de Greys anatomy på tvn. Efterlängtat.
Helt sjukt egentligen, hur man kan blå så fäst, så insatt, så beroende av ett tv program. Men det är väl så dagens samhälle ser ut, lite lika som att man vet allt om alla, tack vare facebook och bloggar. Kommentaren " Ja, jag vet, jag såg det på facebook" stämmer verkligen.
Jag skådar en semla i min kyl, inte bra med tanke på nyårslöftet, men äh jag ska träna imorgon.
Det var längesen jag visade någon look of the day, so here it is!

           

Byxor - zara, skjorta - gina, t-shirt - cubus

Kommentarer
Postat av: julia

jasså du har hittat en skjorta tillslut, najs!

diggar håret på bilderna också måste ja säga :D

2010-03-10 @ 21:57:00
Postat av: catta

själv var man på ett två timmar långt fotbollsmöte och missade grey's .....

2010-03-10 @ 22:29:06
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0