Come to papa!

Dagen har varit härlig, mycket skratt, extremt oseriös & lunch på max. Tror att vårkänslorna spelar en stor roll i detta faktiskt. Sjukt underbart.
Och jag har kommit på att jag älskar min klass, verkligen stortrivs. Gymnasiet är tusen gånger bättre än de gamla, än högstadiet!
Drog ner till stan med Sandra och kollade runt efter skolan. Det som skulle vara ett snabbt beslök på KappAhl blev några timmars traskande och jag fyndade ett par underbara örhängen och en skitsöt spetsklänning!

Vila, 179,95 99,95:-

KappAhl 59,90:- 41,50:-

Och sen har jag världens dilemma, beslutsångest, panik, kalla det vad du vill.
Jag har hittat 2 par skor, som jag är helt kär i, men kan inte bestämma mig för vilka jag ska köpa.
Båda är från din sko och kostar 449:-.
Sko nummer 1 eller sko nummer 2. Och här ser ni en bild med skorna på. Vilka tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Ida

Min röst faller helt klart på....(trumvirvel)....sko nummer 2.

2010-03-12 @ 20:28:06
Postat av: catta

SKO NUMMER TVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅKLART! :D

2010-03-12 @ 21:03:35
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0