In my head

Som vanligt fokuseras alla mina tankar på Betsy, och det händer inte speciellt mycket annat i mitt liv för tillfället.
Imorgon ska jag tillbaka till skolan, lite annat innehåll i bloggen kanske, men kom ihåg att dehär är min offentliga dagbok och jag skriver vad som händer och vad jag tänker på, vilket förmodligen kommer vara Betsy en tid framöver.
Jag mår bra av att få skriva av mina känslor här, det är som en del av mitt sätt att bearbeta sorgen.

Men senare idag ska åka in till skolan för att hämta några böcker (nej, de blev aldrig av igår) och följa med mamma på några ärenden. Jag borde nog ta tag i lite plugg oxå, men inte lockar det inte. Kommer hamna efter i skolan nu eftersom dessa dagar har spenderats hemma, plus att jag har dragit på mig en rejäl förkylning.
I övrigt finns inte så mycket att tillägga, dagens vill ha är Betsy, inte helt oväntat.
Men det sjunker liksom aldrig in att hon nu är borta, att ja aldrig mer får träffa henne. Nej nu måste jag sluta, tårarna började rinna och inte vill jag skapa vattenskador på min nyhemkomna dator som nu äntligen är virusfri.


Kommentarer
Postat av: catta

<3

2010-03-24 @ 18:03:53
URL: http://cattalundgrens.blogg.se/
Postat av: erikaedorsson

så du är sjuk och kan inte träna imorn förstår jag? <33333333

2010-03-24 @ 20:26:02
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0