Du tar över mina tankar

Jag gick med en stor klump i magen och tårarna brinnande bakom ögonen, vill ha min lilleplutt tillbaka. Stod ut dagen med skiftande humör. Ena stunden i min egna bubbla av tankar, andra helt oseriös och totalborta. Skum dag.
Jag har gjort världens upptäckt - det går inte att ha ett lipsyl i närheten utan att total-överanvända det. Så här sitter jag, och i princip äter upp mitt.
Nej nu ska jag, mitt lipsyl och min spotifylista ta och plugga lite. (Undra hur många gånger jag skrivit det de senaste dagarna, men nej de har inte blivit av).
Inväntar Bea & Julia gör vi oxå. Ska träna dans och få ihop stegen i våra skallar.
Later ett friskispass med B. Kanon.


Världens mest perfekta, dig jag aldrig glömmer, dig jag aldrig slutar sörja, dig jag föralltid kommer älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0