You're out of my life

Blir ett snabbt inlägg utan bild eller finesser.
Nationella muntliga i engelska imorse, gick väl bra. Efter en helt okej skoldag sitter jag och hyprer skriver min förbannade bokuppgift, eller vem försöker jag lura? Fokuserar mer på min spotifylista. Tusan va mycket klockan va, snart dansträning (som jag längtat), nej nu ska jag hyperskriva - på riktigt!

Håller mig ifrån mitt ena hem, mammas, så mycket jag kan. Tycker bara det är jobbigt att vara där och känna tomheten utan Betsy. Idag ringde dom och sa att Betsys aska hade kommit. Börjar bli nervös inför att bara se den.
Snälla säg mig, hur länge ska tårarna rinna och man ska behöva ha fejk leendet påklistrat?

Kommentarer
Postat av: Julia

Det kommer bli bättre snart gumman :)



å svar på din komentar blir: Det ÄR okej att balla ur tkr vi :D

Postat av: erika edorsson

du behöver väl inte vara så glad då:) va sur o ledsen om du är det. jag är bra på att sura :) <3<3

2010-03-30 @ 21:05:26
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0