Våren inspirerar och värmer


Lovet är slut och man är tillbaka i verkligheten.
Men en sak är förändrad - solen skiner, det är plus grader och snön smälter! Kanske hur underbart som helst. Kom på mig själv idag med att gå och kolla ner i backen och le, för jag gick med mina tygdojor på asfalt som var upplyst av solen och man kunde höra gruset under skorna. Vårkänslan på topp!
Sprang på Kajsa påvägen hem och det blev en lång trvlig pratstund, gamla minnen dras upp och får mig att le.

Nu har jag kommit in i en period där jag vill förändra mig. Jag blir alltid såhär under våren.
Vill klippa mig, gör något nytt, klippa bort en bra bit kanske? - Eller jag är för feg och trivs bra som jag har det.
Jag vill färga håret brunt - nej det vill ja inte för då får ja aldrig tillbaka den blonda färg jag har nu.
Jag vill bara färga lite mörkare slingor då kanske? - Ja, jo varför inte, de kan väl inte skada?
Jag vill shoppa slut alla pengar på kontot och förnya garderoben complitely - nej, då har ja inte råd med att ändra frisyr.

Nej jag ska banne mig tänka ut något, iaf klippa mig snart och göra nåt. bara jag tar tag i det..

Kommentarer
Postat av: julia

du ska inte färja brunt, bara klippa å förändra på de viset tycker ja :D blondiner har roligare<3

2010-03-08 @ 22:08:32
Postat av: erika edorsson

du ska lätt ha bruuuunt :D

2010-03-09 @ 12:56:50
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0