Vill ha dig nära

Förstår att senaste dagarnas inlägg inte har varit speciellt intressanta för er läsare.
Men bloggen är min offentliga dagbok där jag skriver om min tankar, känslor och vad som händer i mitt liv.
Som ni vet har den senaste tiden kretsat kring Betsy, med all rätt. Har inte speciellt mycket annat på tankarna och tiden har spenderats med henne, därmed resultatet av mina inlägg.
När jag läser igenom de jag just skrev inser ja att även detta blev innehållande Betsy. Oh well, that´s how it is. Det är hon som finns i mina tankar fortfarande, men tyvärr inte henne jag spenderar min tid med.

Tomheten är tydlig och jag tycker mig se, höra och känna henne konstant. Sorgearbetet har påbörjats och under dagen har jag inte gjort ett dugg. Inser att klockan är mycket och måste hoppa in i duschen för att dra in till skolan och hämta böcker.

Tårarna representerar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0