Den tjejen

Jag har varit underlig, annorlunda de 2 senaste dagarna. Dagen idag passade inte in i ramarna. Tankspridd och konstig helt enkelt.
Mattenationella som gick hyfsat. Kroppen och hjärnan sa ifrån resten och jag kom hem nångång strax efter 11. Fick med mig pappa ut och övningskörde, och sen kom min pärla Sofia förbi en sväng, snackade ikapp sen sist, hon kom ju hem från Mallis igår. Fortsatte vidare hem till henne för en stund där och sen en powerwalk hem. Precis vad jag behövde när jag känt mig lite nere idag. Det regnade och hörlurarna i öronen. Så otroligt härligt. Melissa Horn löser det mesta.
Nu väntar jag på Erika som kommer hit för en myskväll. Kanske oxå något jag behöver. Men gud, jag måste städa först ser jag. Bjuder på 2 bilder på mig och Sofia i väntan på allt annat jag ska lägga ut.

Ett stort jävla grattis i efterskott och välkommen hem Soffi. Du är underbar, tack!

Kommentarer
Postat av: sofia

hihi, tackar ! :D <3

2010-05-22 @ 14:19:27
URL: http://slindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0