Det skulle vara din dag.



En helt vanlig måndag, inga speciella känslor eller händelser. En ganska glad och fin måndag. Kanske inte så vanlig ändå.
Tog en powernap, firade bror hemma hos far med tårta och annat gott, drog iväg en sväng och övningskörde och nu ska jag hoppa in i duschen för att göra mig redo för simning på idrotten imorgon. Göra mig fräsch, raka bort oönskad hårväxt och peela bort död hud. Min kropp ska bli mjuk och härlig. Undrar om jag kommer somna inatt med tanke på min PN? Som tur är håller min VeckoRevyn mig sällskap i nattens mörker. Tur det.

Idag skulle det vara din dag, och jag skänker extra många tankar mot dig.
Jag saknar dig så det gör ont mormor.

Kommentarer
Postat av: Julia

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0