Vilse i skogen vandrar han omkring

Hejsan hoppsan träningsvärk, välkommen att beslagta min kropp!
Hemlingby hela eftermiddagen med orientering. Jag och Anna skulle skälvklart leka råcoola och tog oss an mvg banan vilket vi klarade prickfritt. Nästan. Efter 2 timmar ute i vildmarken.
Hemma och vrålhungrig, så nu ligger jag här på studsmattan i mina otroligt sexiga löpartights, målar naglarna och läser lite VR i väntan på att far ska fixa något att fylla min mage med.
Funderar på att leta febrilt på internet efter en spetsklänning of my dreams, även en timme av de desperata hemmafruarna väntas ikväll. Super.

Och nej nageln är inte klar. Så resultatet på bilden var inte speciellt smickrande.

Kommentarer
Postat av: erika edorsson

hahah vafan linnea! xD

2010-05-18 @ 20:32:18
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0