You're the voice

Jobbade över i skolan idag igen. Jädra samhällskunskapsuppgift.
Innanför dörren hemma ligger ett paket. Ett paket med Hm:s logga. Ett paket innehållande min beställda varor. Gissa om jag blev glad! Dock var ringen restad, ännu längre.
Har inte gjort så mycket annat nämnvärt idag, laddar upp inför mina älskade desperata hemmafruar med en smoothie och gillar läget.

I paketet låg det:
* Ett par jeansshorts 99:-
* Solbrillor 49:-
* Bikini 129:-/del



Denna outfit, skinande sol och X antal nyanser brunare kropp så jag inte behöver blända hela befolkningen, då är dagen som gjord. Ett litet tag tills dess, så nu hängs dom in, shortsen alltså, fint och prydligt i garderoben.

Kommentarer
Postat av: erika edorsson

fett snygga jeans shorts! :D

2010-05-11 @ 22:00:14
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: Julia

assnygga skjorts! ja lär också köpa ett par

Sv. ja å sen kan de ju va för att ja skolkade från apun en hel dag för att vara hos tandläkarn en kvart haha inte okej! å linnet är ifrån gina å skona dinsko (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0