¡ATTENTION!

Spenderade pengar på köpis, självklart endast på nödvändigheter. Som alltid.
Fann även en spetsklänning/tunika inne på bikbok som passade mina tankegångar perfekt. Den skulle vara perfekt för examen/student, men som inte fanns i rätt storlek. Damn. Jag har letat efter en vit spetsklänning som liknar monki's. En lössittande som jag vill kombinera med min kavaj, svarta klackar/gladiatorsandaler och bara ben som ska bli en aning brunare så vi inte ska skada synen på det svenska folket. Skulle inte det vara kanske hur snyggt som helst? De är to die for!

Monki
En liknande spetstunika/klänning eftersökes desperat! Vet du var det finns en liknande eller har någon som ni vill skänka stackars mig, hojta till!

Dagens fynd:

Cubus 149 75:-

Underkläder HM

Ett underbart halsband från Cubus 79 59:-. Love it!

Kommentarer
Postat av: erika edorsson

coolt halsband du ;)

2010-05-17 @ 22:08:26
URL: http://erikastankar.blogg.se/
Postat av: julia

fan va najs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0