Söndag

Inspirationen till bloggen har varit borta den senaste veckan, förlåt bloggen.
Igår hade jag en supertrevlig kväll med mina hagabrudar, känns som minst en evighet sen alla var samlade. Det var hur trevligt som helst. Sofia bjöd på födelsedagsfika och en massa mys, sen vidare till Josse för ännu mer mys (dock utan Sofia) och grillning. Ute på altanen hela kvällen/natten och bara mös. Underbar lördag.
Dock fortfarande lite underlig emellan åt. Vet inte varför, men jag lixom försvinner in i mig själv.

tvåmånader. tvåmånaderjagvelatspenderameddig.

Idag är jag fortfarande inte mig själv. Allting känns jobbigt, piss. Och jag har tappt bort familjens systemkamera. Ååh, mamma kommer död mig. Ja kommer döda mig själv om ja inte hittar den. Damp.
Senare drar jag mot Ljusdal och en veckas prao. ska försöka updatera och berätta.
 
Nu kom mina kusiner, jag som tänkte lägga ut bilder. Får se om jag hinner sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0