Dancing queen

Efter en härlig kväll med underbara flickor igår, som det förövrigt känns som en evighet sen jag träffade, pallrade jag mig upp till Estraden och dansuppvisning 11.15. Godkänt faktiskt.
Tog mig ut en sväng på Gävles vägar med far, och sen har jag legat däckad resten av dagen. En förbannad förkylning som dyker upp, helt oväntat, helt ovälkommen.
Unnade mig en film - Dear John - som var hur bra som helst! Tycker lite synd om mig själv, vill bli frisk, och tänker faktiskt snart gå och lägga mig. Känner mig helt däckad. Men kan bjuda på något rofyllt för era ögon först. Jag vet, jag är snäll ibland.

Men innan ni kollar får ni gå in på denna blogg och rösta på min kära vän Erikas bild, nummer 1!

Grillning

Dans

Jasminas fest






De blev en halvklassfest där en stund

Bilder från J, S och J

Kommentarer
Postat av: » P H O T O L E N S

Tack för din röst! :)

2010-05-09 @ 20:21:21
URL: http://photolens.blogg.se/
Postat av: erika edorsson

tack linnea :D

2010-05-09 @ 21:50:51
URL: http://erikastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0